RETargetointi
Mainonnan retargetoinnilla tavoitetaan sivustolla vierailleet potentiaaliset asiakkaat. Retargetoinnin avulla kohdennetaan mediabudjettia sellaisten potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseen, jotka tuntevat brändin ja ovat jo osoittaneet kiinnostusta tuotetta tai palvelua kohtaan.
OHJELMALLINEN OSTAMINEN
Kampanjassa mediatila ostetaan ohjelmallisesti. Ohjelmallinen ostaminen on online-mainonnan automaatiota, jossa hyödynnetään järjestelmiä mainonnan ostamisessa. Tämä mahdollistaa reaaliaikaisesti ostetun datan hyödyntämisen ja tarkkaan kohdennetun mainonnan. Hinnoittelussa on huomioitu median hinta, järjestelmän sekä työn kustannukset. Mediatilan hinnoittelu perustuu reaaliaikaiseen huutokaupaan, jossa ostopäätös tehdään jokaisesta mainosnäytöstä erikseen. Hintaan vaikuttavia tekijöitä on mm. mainospaikka ja mainoksen koko.
natiivi
Natiivimainonta on artikkelinomaista sisältöön ohjaavaa mainontaa Natiivimainos voi olla artikkeli, tarina, referenssi case tai esim puolueettoman tahon tuottama arvostelu. Sisältömarkkinointi on pitkäjänteistä, jatkuvaa asiakaspalvelua ja lisäarvon tuottamista ostoprosessin eri vaiheissa oleville potentiaalisille asiakkaille.